Baby boot camp #2

V prejšnjem Baby boot camp-u sem vam predstavila vaje za izgubljanje kilogramov in krepitev mišic, ki niso tako zahteve, predvsem pa lahko telovadite z vozičkom med sprehodom. Drage moje, danes vam predstavljam 4 vaje, ki jih izvajam ob sprehajalni poti (v parku) ali pa doma pred televizorjem – takrat ko Brina mirno spi in imam čas zase in za svoje misli.

‘Zadnja’ skleca v opori:img_6463

Vaja za krepitev tricepsa. Punce, to je vaja, če ne želite imeti mlahavih nadlakti.

Z rokami se naslonim na klopco (rob postelje, stol, kavč). Z zadnjico se počasi spustim navzdol, dokler nadlakti ne pridejo v položaj – vzporeden s tlemi, podlakti pa imam pravokotno na tla. Telo nato potisnem nazaj navzgor, da se roke vrnejo v začetni (iztegnjeni) položaj. Tu obstajata lažja in težja različica. Pri lažji sta nogi skrčeni, pri težji pa stegnjeni ali pa ena pokrčena, druga stegnjena v zraku. Naredim 10 ponovitev.

 

img_6129Plank/deska:

Ta vaja krepi skoraj vse mišice telesa – predvsem pa trebušne.

Je zelo enostavna predvsem pa učinkovita vaja. Ležem na trebuh, se nato oprem na podlahti, komolci so pod rameni, trup stisnem, boke potiskam naprej, stojim na prstih. V planku ostanem 10-15 sekund. Ponovim 10-krat.

 

img_6462Stranski dvig boka:

Vaja za krepitev skoraj vseh mišic telesa – poudarek na stranskih trebušnih.

Iz planka se prestavim na bok, tako da sem z eno roko na tleh, drugo roko dam v pas (težja različica – roko dvignem visoko v zrak). Medenico dvignem s tal, da naredim linijo od glave do pet. V tem položaju ostanem 10 sekund. Naredim 10 ponovitev.

 

img_6461Dvig bokov:

S to vajo se krepijo predvsem ritne in stegenske mišice.

Uležem se na hrbet, kolena pokrčim, stopala imam v širini bokov, roke mi ležijo ob telesu. Stisnem zadnjico, se oprem na pete in dvignem boke (težja različica – in še eno nogo – izmenično) tako visoko, da telo tvori ravno linijo. V tem položaju štejem so 15, nato se vrnem v začetni položaj in vajo ponovimo še 10-krat.

Naredim 3-5 serij, med katerimi imam približno pol minute pavze.

Ker pa je kislo, deževno vreme praktično že skoraj vsak dan na meniju, se počasi oziram in iščem fitnes, kjer bi lahko dopoldne (ko je manj ljudi) telovadila skupaj z Brino. Ima katera od vas kakšne izkušnje (dojenček v fitnes)? Kateri fitnes je prijazen mamici z dojenčkom?

Vesela bom vaših predlogov!

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *