Življenje z blagovnimi znamkami

Inspiracijo za ta blog sem dobila v mesečniku Marketing magazin, kjer imajo rubriko »Življenje z znamkami«. Ker jo vsak mesec z veseljem preberem in se povsem strinjam, da so znamke človekove dobre (če ne kar najboljše) prijateljice, sem se odločila, da tudi sama sebe predstavim skozi ‘oči znamk’.

________________________________________________________________

Status

Kozmetika? L’Occitane, Kahne, Eucerin.

Obleka? Fracomina, Intimissimi, Nike.

Obutev? Ugg, Adidas Superstar.

Ura? (trenutno) Ice Watch.

Frizer? Brigita (Lepotni studio Bodi) Priporočam!

Lokal? As Aperitivo.

Restavracija? Sushimama, Ribja kantina Santalucia.

Mobilni telefon? iPhone 7 (trenutno sedmica).

Nakit? Pandora, Swarovski.

 

________________________________________________________________

Mediji

Tisk? Grazia, Global, Marketing magazin.

Radio? Redko ga poslušam, običajno me na poti v avtomobilu spremljajo Severina, Parni Valjak, Roxette in Bajaga.

TV? Pop TV.

Splet? Napoti.si.

Družbena omrežja? Facebook, Instagram.

________________________________________________________________

Življenje in delo

Človek iz slovenskega prostora, ki ga najbolj ceniš? Goran Dragić.

Oglas, ki mi pade na pamet? Slovenija moja dežela. Legendarni oglas.

Zadnje izobraževanje, delavnica, seminar? Jezeršek kulinarična delavnica – tečaj suši.

________________________________________________________________

Življenje in nedelo

Katero knjigo si nazadnje prebrala? Je res ali ste videli na televiziji? (Joris Luyendijk).

Zadnji koncert, gledališka predstava? Parni Valjak – Arena Stožice.

Kateri film si si nazadnje ogledala? V kinu Komuna – American Made (slovenski prevod: Barry Seal: Tihotapec), doma na kavču pa Momentum.

Hobijii? Bloganje.

Avto ali kolo? Avto je dandanes nujno zlo, sicer pa obožujem trenutke, ko se lahko vozim s kolesom, Pony je zakon.

Popolni odklop? Zame je odklop vsak dopust, pa naj si bo to jadranje, road trip na Azurno obalo ali pa Kanarski otoki. Ne vem pa, če se to šteje kot popolni odklop.

Najdestinacija? Če bi mi to vprašanje nekdo zastavil nekaj let nazaj, bi kot iz topa izstrelila Miami, zdaj pa se bolj nagibam h Kanarskim otokom, komaj čakam, da jih spet obiščemo. Če pa bi izbirala naj slovensko destinacijo, pa bi najbrž kolebala med Portorožem in Kranjsko Goro.

Obstaja blagovna znamka, katero ime bi si vtetovirala na svoje telo? Nisem ljubiteljica tetovaž, torej je moj odgovor ne. No, ali pa ne še.

________________________________________________________________

Blagovne znamke so tako po mojem mnenju način naše komunikacije. So naša identiteta. In še nekaj je zagotovo… Pri blagovnih znamkah je vse odvisno od percepcij in izkušenj potrošnikov. Vrednost blagovni znamki pa dajejo izključno in samo uporabniki in trg.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *