LCHF brokoli pita

Se spomnite, nedolgo nazaj sem pisala o LCHF dieti. Danes pa vam zaupam recept za LCHF slastno pito iz brokolija, ki vas bo nasitila za cel dan. Pito se pripravi zelo hitro in enostavno, kar pa je meni, ljubiteljici brokolija, še posebej všeč, je to, da jo lahko pripravljam celo leto.

Brokoli je zelo priporočljiva dietna prehrana, saj vsebuje malo kalorij, zato pa toliko več zdravih vitaminov in mineralov ter je lahko prebavljiv. Poleg vitaminov A, B in C. vsebuje veliko folne kisline, magnezija, železa, kalcija,… Priporočljivo ga je uživati v nosečnosti.

Sestavine za dve osebi:

  • 500 g brokolija
  • 6 jajc
  • 50 g naribanega sira
  • mozzarella
  • parmezan
  • gamberi in/ali dimljen losos
  • pinjole
  • začimbe po želji (drobnjak, origano, bazilika, kajenski poper, sol)
  • kokosovo maslo

Priprava:

Skuham brokoli in ga dobro odcedim, če pa imam svežega, ga operem in narežem na koščke. Skuham zamrznjene gambere. Ločim beljake od rumenjakov. Najprej stepem rumenjake. Dodam jim ščepec soli, začimbe po želji in nariban sir. Iz beljakov stepem čvrst sneg in ga nato počasi umešam rumenjakovi zmesi.

V pekač, ki ga namažem s kokosovim maslom, zložim brokoli, kuhane gambere in/ali dimljen losos, ko je sezona, dodam še kakšen špargelj, čez vse to pa nato prelijem jajčno zmes. Na vrhu potresem pinjole, še malo začimb, parmezan in še kakšno kroglico mozzarele.

Pekač postavim v pečico, ki sem jo ogrela na 200 stopinj, za 20 minut. Ko je pita pečena, jo vzamem iz pečice in počakam, da se ohladi.

K piti se odlično poda še kozarec vina.

Še namig: Če niste ljubitelj brokolija, ga lahko zamenjate tudi za cvetačo, šparglje, melancane (jajčevce).

Pa dober tek.

Mama na poti priporoča.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *